sobota, 25 sierpnia 2018

Scrapuj z Artimeno - kartki vintage online

Za mną hardcore week i taki sąm piątek. Najpierw kończenie prac na plener artystyczny i mała impreza na zakończenie przerwana straszną burzą - kto może obrazy i inne pod pachę i w nogi - bo oczywiście impreza rozpoczęła sie w plenerze.
No i koniec końców na przygotowanie materiałów miałam dokładnie 15 minut wiec dlatego użyłam innego dziurkacza brzegowego potem było już tylko gorzej - ale karki powstały i świetnie sie przy tym bawiłam








8 komentarzy:

  1. Świetne prace.
    Gdybyś nie napisała o użyciu innego dziurkacza, pewnie nie zauważyłabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! I jak ładnie widać u Ciebie sizal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze czułki mają motylki, fajnie pomyślane :) Bardzo ładnie i uroczo wyszły kartki, a wzór dziurkacza bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko dobrze wyszło ! dziękuję za wspólne scrapowanie :-)) w grupie siła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hard core! masz rację - ale czasem dobrze "poszaleć" :) efekty tego wieczoru są niesamowite! Bardzo dobrze skomponowałaś niełatwe przecież kartki, nawet z instrukcjami to jest wyzwanie - ale poszło Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ja jestem z Was dumna i jaka szczęśliwa.
    Jak widzisz, że ktoś tak pięknie odtwarza,
    specjalnie do tego przygotowane projekty, wykorzystuje wskazówki i chłonie wiedzę, to serce rośnie. Jak widzisz że godziny przygotowań dają takie efekty - to chce się dla Was pracować.
    Piękne prace! BrawoTY

    OdpowiedzUsuń